2010年4月30日 星期五

走訪旺角

在4月中,我地小組既所有組員都去左旺角考察
當我地出左太子地鐵站b2出口時見到的是4間商店有3間是買台灣珍珠奶茶的。
我地嘗試過其中一間珍珠奶茶,同時亦訪問了負責人
問:點解當初會開珍珠奶茶店
答:因為潮流,多年輕人買
問:點解覺得珍珠奶茶系有利可圖
答:因為社會上的風氣
問:平時有幾多年輕人買
答:消費者中有8成都系年輕人
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我地之後都去左唔同既地方
之後我地去左一間臭豆腐好出名的小食店
我地也有訪問負責人
問:買左幾多年臭豆腐?
答:差不多有20年!
問:多唔多年輕人買臭豆腐啊?
答:都幾多
問:相對剛剛開業時呢?
答:都差唔多。星期六日就多d人買。
我地又繼續走訪左其他既小食店
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我地在一間小食店買左香港人最鐘意既魚蛋燒賣
但系小食店明明系寫香港特色小食但竟然可以買臺式珍珠奶茶
這就證明了香港的小食文化已經被外來文化影響了
當我們回家時又有另外的收穫
我地見到有雞蛋仔賣,但系唔系普通既雞蛋仔
有不同既味道的,有芝士、士多啤梨、朱古力等等
我地就嘗試過芝士味既雞蛋仔
沒有我們想像仲好食
之後竟然俾我地搵到龍鬚糖同叮叮糖
不過系一個樓梯間發現的
平時在熱鬧的旺角行街,眼力差d都搵唔到啊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
走訪內容到此為止
資料由:張鳳欣 蔣子安 柯卓勤 葉志傑 容芷韵 提供

沒有留言:

張貼留言